czwartek, 4 czerwca 2015

Nigdy nie zrozumiem



Dość często piszę że chciałabym mieć normalnego psa. Jest to spowodowane wieloma sytuacjami związanymi z moimi psami których nigdy raczej nie zrozumie. Zapraszam do dalszego czytania!

1. Tam gdzie ty jestem i ja.
Pies jest pieskiem psa. Dziwne sformułowanie jednakże prawdziwe. Sigma biegnie w krzaki a Sara już pędzi za nią. Sara wskakuje na dach altany, Sigma kombinuje by zrobić to samo. Bez jednej nie ma drugiej. Ten punkt tyczy się także wielkiej miłości psów do taty. Tata kręci się pod działką lub blokiem, psy to widzą ale, idziemy same dalej. Możemy się oddalić 1,3,5,10km od domu psy spuszczone ze smyczy wrócą do pędem do domu bo zgubił się ich "guru". 

2. Spanie w dziwnych miejscach.
Wielkie poszukiwanie Sigmy kończy się znalezieniem jej śpiącej w najdziwniejszych miejscach. Na parapecie, pod łóżkiem, w szafie, w wannie, brodziku, w basenie, stawie, w krzakach. Mam dalej wymieniać? Chyba trochę zbyt długi wtedy będzie ten post.

3. Jesteś dla mnie powietrzem.
Moje psy siebie uwielbiają, uwielbiają mojego tatę jednak zachowują się jakby mnie nie było. Nie mówię tu o tym jak jesteśmy w domu lub pracujemy tylko o spacerach na których nic nie robimy. Wołaj psy jak idiotka po stokroć razy a te zamiast do ciebie przybiegną to przypadkowej osoby lub do kogoś z kim akurat jesteśmy na spacerze.

4. Ludzie są be ale, jak jesteś zła wszyscy są tacy fajni.
Normalnie Si nie lubi obcych ludzie ale, jak jestem zdenerwowana niekoniecznie na nią to podbiega do wszystkich, nawet do mężczyzn i prosi o chwile pieszczot. Wtedy wszystko jest fajne i kocha cały świat ale, do mnie nie podejdzie póki nie powiem hasła: "Mam żarcie! Choć do mnie to dostaniesz!" albo "Mam małe kociaki!"(Pedofilia połączona z zoofilią, takie rzeczy tylko Sigma)

5. Nie głaszczesz masz opierdol.
"O taak! Głaszcze, głaszcze, głaszcze mnie! Kocham to! Ej! Dlaczego przestałeś? Ty głupi idioto! Masz downa! Śmierdzisz!" Te kilka zdań chyba opisuje idealnie zachowanie Si. Zamiast odejść z godnością zaczyna drzeć mordę bo przecież tak bardzo została skrzywdzona.

Oto tylko 5 zachowań moich psów. A to tylko wierzchołek góry lodowej. Resztę postaram się niebawem opisać w drugiej części. Tymczasem zapraszam do obserwowania bloga i komentowania!

Pozdrawiamy W&S

6 komentarzy:

  1. A gdzie "Daj smaka, no daj!"? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponoć większość psów bardziej się słucha osób, których nie ma na co dzień/obcych. :D Jak do mnie przyjeżdża koleżanka z psem, to równie dobrze mogłybyśmy się psami zamienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko znane nam z autopsji :D

    Pozdrawiamy
    http://plutoifigaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, ostatni punkt idealnie opisuje Dianę.
    Świetny post, pozdrawiamy :D

    lifewithmongrel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń