środa, 20 maja 2015

Zmiany.

Pewnie większość z Was zauważyło iż, znów jesteśmy na bloggerze. Spytacie: Dlaczego?
Blogger jest dla mnie o wiele wygodniejszą witryną oraz podoba mi się że, da się stworzyć szablon jaki sobie człowiek zamarzy przy pewnym nakładzie pracy.
Po poprzednich blogach mogliście przyuważyć pewną częstotliwość pojawiania się postów. Co miesiąc lub rzadziej. Teraz postaram się pisać minimum raz w tygodniu o ile wymyślę sensowny temat lub sami mi go podsuniecie. Pisać będę w nieco inny sposób niż na poprzednich blogach. Jestem osobą ceniącą prostotę i bezpośredniość więc, posty będą pisane w taki sposób żeby nawet największy palant zrozumiał o czym się do niego pisze.
Większość z Was pewnie też spyta co oznacza nazwa "Niedoinformowani". Otóż pomysł na nazwę podsunął mi mój tata. Jego zdaniem nie ma ludzi głupich tylko są ludzie niedoinformowani. Czyli, bardzo adekwatne do mnie i do Sigmy jak to kiedyś mu się zdarzyło powiedzieć.

Póki co blog wyglądem a tym bardziej treścią dupy nie urywa. Jednakże niebawem gdy się troszkę podszkolę niemal wszystko zostanie poprawione.

Zapraszam do obserwowania bloga!

Pozdrawiamy W&S

2 komentarze:

  1. Oo, nareszcie. Liczę na częstsze dodawania postów niż na poprzednim blogu. Wydajesz się byc ciekawą osobą :D Z niecierpliwością czekam na pierwszą tematyczną notkę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że wracacie do blogowania, będziemy zaglądać! :)

    Martyna&Fuks :)
    www.fuksthedog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń